wtorek, 31 stycznia 2012

Poduszka...wygodna?

Przedstawiam wam świeżo zrobioną poduszkę!
Za pewne gdzieś w internecie widziałam podobną. Postanowiłam zrobić podobną , chciałam aby była w kolorze zielono-białym. Wynalazłam jakieś materiały i zamek błyskawiczny, wycięłam , z szyłam i już ! Łatwo mówić , a trudniej zrobić , trochę się nad nią męczyłam , ale  było warto ;)
Na zdjęciach wygląda jakby kwadraty były krzywe ,ale w rzeczywistości są w miarę równej długości .





           

Kocik osobiście dokonał próby przetrwania , jakości i funkcji spania.              
                 























6 komentarzy:

  1. Poduszka super. Bardzo lubie takie żywe kolory. Kociak tez jak marzenie.

    Dzieki za wpis pod moim candy. Powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham rude koty! A poduszka prezentuje się bardzo okazale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za miłe komentarze , ciesze się ,że owa poszewka podoba się wam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. koty dzwignia reklamy! :) ten material w serduszka cudny! fajna pozytywna poducha Ci wyszla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki podusi, takie żywe i energiczne. Kotek też cudny.
    Zapraszam do mnie na candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/2012/01/uwaga-uwaga-ogaszam-candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna poduszka:) i milutka kicia:)
    pozdrowionka
    Kamila z Domu na Górce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz :)