niedziela, 26 lutego 2012

Kolejna kokardka i nie tylko

Przepraszam , za przestój w dodawaniu postów ale miałam chwilowy brak inspiracji i pomysłów. Obecnie mam wiele pomysłów , które w niedługim czasie pokaże. I już nie mogę się doczekać wiosny , choć czuję ją  od dawna.
 Puki co prezętuje wam kokardkę-spinkę , jak już zdążyłyście zauważyć uwielbiam kokardki !




W porównaniu do kokardki-opaski spinka jest odrobinę większa.



A tutaj zdjęcie owego materiału w "wiejskie "róże.

Ostatnio znalazłam świetny blog , na którym pokazano jak zrobić  łóżko , dla kota. Bardzo mi się ten pomysł spodobał i zachęcił  mnie do zrobienia czegoś podobnego dla swojego pupila.
To zdjęcie pochodzi ze strony:http://www.brooklynlimestone.com/2009/09/chic-on-cheap-pet-bed-step-by-step.html#.T0opRIcf7Fx .
PS. dziękuje serdecznie za bardzo miłe komentarze , które są dla mnie wielką motywacją do działania! 
Do zobaczenia wkrótce! 

10 komentarzy:

  1. śliczna kokardka :) A to łóżko dla kota jest boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no już jestem ciekawa legowiska:)))))))ps czy mogałabys zlikwidować w ustawieniach weryfikacje:))-plissss projekt-ustawienia-komentarze-pokazać weryfikacje -nie-zapisz

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokardka jest cudna, ta w "wiejskie" róże lepsza :D

    http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za udział w candy. Dziś losowanie. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kukardki :D materiał cudny ma wzorek. Będę zaglądać. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Szara kokardko- gumka mnie urzekła, pozdrawiam z bublowni./Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez kocham kokardki:)
    zapraszam na moje rozdanie:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz :)