sobota, 21 lipca 2012

Powrót i spodenki

Zacznę od tego , że chciałam wam bardzo podziękować za cierpliwość w dodawaniu postów i za komentarze. Każdy komentarz niezwykle mnie cieszy. Jest mi bardzo miło gdy je czytam :)
Jest środek lata więc wzięłam się za przerabianie spodenek. Jak dla mnie mogły być krótsze , niestety w szkole klasztorze, do którego chodzę  panują srogie reguły.
Tworząc wzorowałam się na tym tutku. Tyle , że ja wybrałam wzorzysty materiał do zawinięcia i obszyłam małą kieszonkę.Później pomyślałam , że mogłam wybielić spodnie, a gdybym zrobiła to teraz materiał zmienił by kolor :(


 


  

Na początku użyłam innego materiału :


                                                      (Zdjęcia były robione na szybko)

                                                              (pozowała-moja siostra)
                                                                                           

 Jednak efekt końcowy, nie zadowalał mnie, stąd ta poprawka.

3 komentarze:

  1. Świetne są ;*
    Dodaję i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny wzorek!
    dodałam się do obs. i liczę na rewanż!! my-style-and-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz :)