piątek, 3 sierpnia 2012

Piórnik

Pod koniec lipca moja przyjaciółka miała urodzinki , więc  postanowiłam uszyć jakiś prezent. Ostatnio wspominała , że nie ma piórnika ,dlatego podjęłam się zadaniu wykonać takowy. Miałam wiele pomysłów co do fasonu i materiałów. Ostatecznie znalazłam w internecie uroczą saszetkę/małą kosmetyczkę (dokładnie nie wiem co to było) na której się wzorowałam. O to efekt mojej paro godzinnej pacy (wszystko musiało być idealne! chociaż i tak z przodu zamek krzywo wyszedł :< )







7 komentarzy:

  1. Śliczny ten piórnik:))Masz talent:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy, można się w nim zakochać :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny .! Bardzo mi się podoba.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. baardzo ładny! :) ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny piórnik! moglabym takiego używać nawet jako portfel <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne piórnik! Robię podobny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz :)