sobota, 10 listopada 2012

Chustecznik


Zobaczcie co znalazłam na tej stronie!
Jeśli się nie mylę na tej stronie można zakupić plakaty, które przyczepia się na ścianę.Same obrazki są inspirujące :)
Znajdziecie tam wiele kategorii i jeszcze więcej ilustracji w różnych stylach.
Niewykluczone, że widziałyście już te stronę jednak ktoś mógł jeszcze jej nie oglądać :)

 O to kilka , które spodobały mi się najbardziej:


zdjęcia pochodzą ze strony: http://pixers.pl/


Już od dawna myślałam nad zrobieniem chustecznika, 
nienawidzę tych szeleszczących, foliowych, niezbyt ładnie wyglądających opakowań do chusteczek.Dlatego wykonałam takowy:





Niedawno zrobiłam drugi pasek do zegarka gdyż tamten zniszczył się pod wpływem czasu.



to by było na tyle :)


2 komentarze:

Dziękuje za odwiedziny i komentarz :)